Магазин Terino гарантує високу якість наданих товарів. Однак, якщо Ви з якоїсь причини не задоволені своєю покупкою, Ви можете оформити повернення або обмін товару у випадках і згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів".

ТОВАРИ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІНУ

Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, що не були у вжитку, за умови збереження пакування та всіх наявних додатків (ярлики, етикетки, т.д.) і документів, що підтверджують оплату товару (товарний чек або інший документ, що підтверджує покупку). Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо придбаний товар не підійшов покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації.

У разі, якщо придбаний Вами товар виявився неналежної якості внаслідок виробничого браку, Ви можете повернути його та обміняти на аналогічний товар належної якості. Для здійснення обміну/повернення товару Вам необхідно звернутися до нас протягом 14 днів з моменту його отримання.

Для оформлення Вам необхідно:

  • Зв'язатися з нами за телефоном (097) 477-52-62.
  • Заповнити Заяву на повернення товару.
  • Здійснити відправлення товару, заяви та товарного чека за адресою: м Київ, склад «Нової Пошти» № 242; одержувач ФОП Варга О.І. За доставку при обміні і поверненні товару сплачує покупець.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки на картковий рахунок клієнта протягом терміну до 7 днів після отримання товару.

Ми змушені будемо відмовити Вам у поверненні/заміні товару на новий якщо:

  • З моменту покупки/отримання товару пройшло понад 14 днів.
  • При перевірці якості продукту виявлені дефекти, які порушують умови гарантійного обслуговування (потрапляння рідини, та ін.).
  • Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, товарний чек або елемент комплектації товару.
  • Товар використовувався і не має товарного вигляду.
  • Зрізані ярлики та етикетки.

Інші деталі щодо обміну та повернення можна дізнатися у менеджера за контактними телефонами інтернет-магазину.